Menedżer marketingu

Menedżer marketingu

Studia na specjalności MENEDŻER MARKETINGU umożliwią Ci zdobycie profesjonalnej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania marketingowego, w tym planowania, koordynowania i kontrolowania działań marketingowych firmy. Pozyskane umiejętności i kompetencje pozwolą Ci projektować oraz wdrażać skuteczne i efektywne strategie marketingowe. W czasie studiów zapoznasz się z metodami analizy i audytu marketingowego organizacji. Dowiesz się jak nawiązywać kontakty biznesowe i współpracować z agencjami reklamowymi i badawczymi, a także jak zorganizować dział marketingu i kierować zespołem pracowników odpowiedzialnych za działania marketingowe firmy. Poznasz kulturowe uwarunkowania marketingu, przepisy prawne regulujące działalność reklamową organizacji oraz zrozumiesz, jakie znaczenie ma etyczne postępowanie w biznesie.

Studiując na specjalności MENEDŻER MARKETINGU zgłębisz wiedzę z następujących przedmiotów: zarządzanie marketingowe, zarządzanie ceną, analiza marketingowa, etyczno-prawne aspekty marketingu, marketing międzynarodowy i marketing non-profit. Będziesz uczestniczył w zajęciach prowadzonych w formie wykładów z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych i ćwiczeń wspomaganych komputerowo, na których będą prezentowane liczne studia przypadków w dziedzinie marketingu oraz realizowane projekty zespołowe w zakresie m.in.: zarządzania produktem, ceną, sprzedażą i wizerunkiem organizacji. Nauczysz się również jak wykorzystać nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w działalności marketingowej, a także jak działać na rynku międzynarodowym.

Po uzyskaniu tytułu magistra będziesz mógł kontynuować naukę na naszej Uczelni, na studiach trzeciego stopnia lub pracować w różnych organizacjach na stanowisku menedżera ds. m.in. marketingu, komunikacji marketingowej, promocji, public relations, sprzedaży, produktu/marki. Studia na tej specjalności przygotują Cię również do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, budując swój sukces w oparciu o konkurencyjne strategie marketingowe.

Przedmioty:

zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem