Logistyka i marketing

Logistyka i marketing

Menedżer kierunku: Tomasz Kołakowski

Opis kierunku

Nauka na kierunku Logistyka i marketing pozwala poznawać mechanizmy wpływu decyzji logistycznych i marketingowych na rozwój współczesnych organizacji funkcjonujących w dynamicznym otoczeniu uwarunkowanym między innymi takimi zjawiskami jak: Przemysł 4.0, globalne łańcuchy dostaw, cyfryzacja i robotyzacja, globalne kryzysy, media społecznościowe, e-marketing czy rynek e-commerce. Kierunek ma charakter aplikacyjny i ukierunkowany jest na kształcenie menedżerów z zakresu logistyki i marketingu dla przedsiębiorstw, a także pracowników i konsultantów dla jednostek sektora publicznego i organizacji pozarządowych. Uzyskana wiedza, nabyte umiejętności i wykształcone kompetencje pozwalają również na podjęcie własnej działalności gospodarczej. Zajęcia na kierunku mają w dużej mierze praktyczny charakter oparty na symulacjach, studiach przypadków, wizytach studyjnych, grach strategicznych oraz narzędziach informatycznych, będących wsparciem w codziennej pracy menadżera z zakresu logistyki i marketingu.

Profil absolwenta

Absolwent studiów pierwszego stopnia realizowanych na kierunku Logistyka i marketing uzyska kompleksową wiedzę z zakresu współczesnych trendów i kierunków rozwoju logistyki i marketingu, a także ich powiązania z nauką o zarządzaniu i jakości, ekonomią i finansami, jak również zapozna się w zaawansowanym stopniu z wybranymi koncepcjami, metodami i technikami zarządzania oraz narzędziami informatycznymi gromadzenia, analizy i prezentacji danych ekonomicznych, finansowych i społecznych wykorzystywanych w zarządzaniu logistycznym i marketingowym.

Studia na kierunku Logistyka i marketing stanowią odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie rynku pracy na specjalistów z zakresu logistyki i marketingu o unikalnych kwalifikacjach liderskich, dysponujących ugruntowaną wiedzą teoretyczną wspartą umiejętnościami praktycznymi oraz na menedżerów, których cechuje kreatywność, umiejętność krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów o charakterze logistyczno-marketingowym.

Perspektywy zawodowe

  • Specjalista ds. dystrybucji, zaopatrzenia, magazynowania, transportu, 
  • Specjalista ds. promocji, reklamy, public relations,
  • Specjalista ds. obsługi klienta,
  • Specjalista ds. badań rynku, 
  • Koordynator dostaw,
  • Menedżer logistyki i łańcucha dostaw,
  • Menadżer sprzedaży i marketingu

Moduły w ramach kierunku

zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem